idamariemathilda.blogg.se

En helt vanlig tjej som bidrar till träningshetsen i Sverige, äter nyttigt och som alltid har svar på tal. Me, myself and I och allt vardagligt.

Dagarna flyger!

Publicerad 2013-05-26 07:45:00 i

Jag lovade ju att jag skulle hålla er uppdaterade här och det ska jag, jag har saknat bloggen lite o det är ett bra sätt för mig att hålla mig själv motiverad.. :)
Så, för en vecka sedan började jag att trappa upp med kolhydraterna i min kost. Jag har det senaste året kört väldigt strikt LCHF så det har varit en stor omställning bara i själva tänkesättet kring vad som är nyttigt, näringsrikt och bra för mig
Jag skulle säga att jag inte har någon speciell kosthållning mer än att det är glutenfritt (i största mån) i övrigt satsar jag mycket på att boosta min kropp med reds, spirulina, vetegräs och macapulver. Rent, naturligt, näringsrikt och gott är så jag försöker äta och tänka kring mat.
Hur går det då?Träningen går sjukt bra! Jag har jättemkt energi och orkar tyngre o mer än vad jag tidigare gjort, det är verkligen jättestoooor skillnad. Maten går över förväntan, de första två dagarna va riktigt tuffa, men jag har tagit det lugnt och ätit långsamma kolhydrater och framförallt till frukost.nästa vecka så kör jag igång med fashionablefit- bootcamp o får kostschema och träningspass i 3 veckor framöver! så peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela